Konu
"AdSense Hesabı Yok" Hatası
14-01-2008, 03:38:42
#12
shinoda
darel'in dediği mantıklı..
ayrıca farklı bilgisayarlardan girmeyi dene bir de...
çoğu insan "i" harfini "ı" şeklinde yazıyor. Bu da alışkanlık yapmış olabilir sende
herneyse sorunu çözmüşsün galiba zaten.