darel'in dediği mantıklı..

ayrıca farklı bilgisayarlardan girmeyi dene bir de...

çoğu insan "i" harfini "ı" şeklinde yazıyor. Bu da alışkanlık yapmış olabilir sende

herneyse sorunu çözmüşsün galiba zaten.