Fiyat neden bukadar kişiyi rahatsız etmiş anlayamadım..
Adamın keyfi bilir , ister 1 YTL'ye yapar ister 100 YTL'ye. Bu neden bukadar kişiyi ilgilendiriyor ?
Ayrıca yaptığınız baltalamak oluyor , gereksiz mesajlarla doldurmuşsunuz konuyu.
Arkadaşım sende bana MSN adresini P.M atarmısın , şuan için lazım değil ama 1-2 hafta sonra lazım olacak sanırım
Ingilizce post atarmısın diye bir soru sorulmuş ama tam cevap vermemişsin ,
Ingilizce atarmısın ?