Fiyat neden bukadar kişiyi rahatsız etmiş anlayamadım..

Adamın keyfi bilir , ister 1 YTL'ye yapar ister 100 YTL'ye. Bu neden bukadar kişiyi ilgilendiriyor ?

Ayrıca yaptığınız baltalamak oluyor , gereksiz mesajlarla doldurmuşsunuz konuyu.

Arkadaşım sende bana MSN adresini P.M atarmısın , şuan için lazım değil ama 1-2 hafta sonra lazım olacak sanırım

Ingilizce post atarmısın diye bir soru sorulmuş ama tam cevap vermemişsin ,

Ingilizce atarmısın ?