Başka işiniz yokmu allasen ya

2000 tane post atacam 20 lira alacam. Hiç uğraşılır mı buna.

Bari yapıyosunuz emeğin karşılığını alın, yüksek isteyin.

2000 post 20 ytl, peehh..