Arkadaşlar merhaba;

bir blog açıcam ama kullanıdığım sitemde olucak. Bloğu subdomain olarakmı eklemeyliyim yoksa www.siteadı.com/blog şeklindemi yapmalıyım?

hangisi daha saglıklı ve sitem için iyi olur?