Konu
Sizce nasıl yapmalı?
13-01-2008, 16:11:28
#1
LoNeLY
Arkadaşlar merhaba;
bir blog açıcam ama kullanıdığım sitemde olucak. Bloğu subdomain olarakmı eklemeyliyim yoksa
www.siteadı.com/blog
şeklindemi yapmalıyım?
hangisi daha saglıklı ve sitem için iyi olur?