Konu
ASP mi php mi? (tam tartışma) :p
12-01-2008, 20:51:28
#56
dvdbil
Php halk dili diyebiliriz..
Asp.Net kısmi üstünlük sağlasada halk neyi seçmişse tartışması bile yapılmamalı.