Bu eklentinin sahibi yani yapımcısı Psionic Vision davetiye sistemin 3.6.x için olanı ücretli olarak satıyordu. Hatta R10.net'in kullandığı oydu ama yanılmıyorsam onda bir çok bug falan vardı. Daha detaylı ve çok özelliğe sahipti yani daha kişiselleştirilebilirdi. Zaten şu an kendi sitesi kapalı eklentiyi artık kullandırmıyor sanırım..