GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyi kanıtladın turkiyem zaten senin manhostun değilki muhatap olamassın zaten www.maxiturka.net/showthread.php%3Fp%3D433113+site:maxiturka.net&hl= tr&ct=clnk&cd=10&gl=tr bu link neden sana gidiyor bunun cevabını ver buraya site zaten kapalı Hakaretlerinede devam et hepsi delil bunların merak etme manhost hırsızda olsa dolandırıcıda olsa hiç bir şekilde hakarette bulunamassın biz bunun davasındayız
Hadi be...azıttınız artık ha. Vekalet edecek ehliyetin varsa git savcılığa, müvekkilin adına gereğini yap...burada kimseyi sözle kandırmaya çalışma. Biri onun hakkında suç teşkil edecek bir fiil ifa ederse onun hakkında da gereğini yap. Burada önce çoluk çocuksunuz diye terslediğin insanlarla saatlerdir tartışıyorsun, hepsi boş.

Gelinen noktaya bak...manhost hırsızda olsa dolandırıcıda olsa hiç bir şekilde hakarette bulunamassın diyor adam.

Bir sen biliyorsun değil mi avukat kimmiş hukuk neymiş, adalet hangi düzeni nasıl kurarmış.

Avukatmış...baroymuş...git kardeşim neredeyse baron oraya. Burada işin yok.


aaaaaaa...daha patlayacağım patlayamadım !