Konu
ManHOST & Asoza
12-01-2008, 15:23:24
#50
GiresunBarosu
Hazar17 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lise eğitiminin 4 yıl olması hakkında görüşünüz nedir? - Sayfa 2 - MaxiTURKA - Hoş Geldiniz -
http://www.ultrafrm.com/lise-egitimi...-t26557p2.html
mesaj tarihlerine cartuna curtuna bakın bakayım.. bundan sonra kesersiniz sesinizi umarım.
https://www.maxiturka.net/showthread...nk&cd=10&gl=tr
bu şekilde bakın bakalım nereye gidiyor acaba
forumturkiyem.org/register.php