Lise eğitiminin 4 yıl olması hakkında görüşünüz nedir? - Sayfa 2 - MaxiTURKA - Hoş Geldiniz -


http://www.ultrafrm.com/lise-egitimi...-t26557p2.html

mesaj tarihlerine cartuna curtuna bakın bakayım.. bundan sonra kesersiniz sesinizi umarım.