GiresunBarosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitelerden anladığınız bu kadar işte vbulletin forumlarda bildiğim kadaryla orada yazan dil dosyasında yazar.

ve sitede kapalı zaten neyin tartışmasını yapıyorsun sen ben onu anlamış değilim.Kullanılıyormu şuan senin olduğunu iddia ettiğin dosyalar ki senin olduğu dai belli değil ozaman o dosyalar benim arkadaşım her bu site benim çalmış diyeninmi olucak o site

sen senin olduunu ispat et burada o dosyaların
önbellekten bakarız canım

benim sitemdeki konu idleri tarihlerine bide sendeki konu tarihlerine

bide bykusun ne kadar anlayıp anlamaması önemli degil. saçma sapan konuşma.