o site benimde sitemdi. en azından administratordum ve emeklerim vardı anlayabiliyormusun ? ben tabiki hazarı haklı bulacagım cünkü databaseyi çalan sizsiniz çaldıgınıda kanıtladı gerçekler zorunuza gidiyor galiba!