msnden bana warezedi indirdim kurdum. dedi ? waareze dusurende o o zaman ?
waazerdede bu db yok. cok arastırdım.
mahkmeyemi vereceksnniz baş üstüne verin..memnun olurum vallahi
kendisi zaten savunma yapmıyordukı lafi başka yerlere cekıyordu
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...irsizlara.html
hersey burda acıklanmıs.. okuyan herkez adamın bi dediginin bi dedigni tutmadıgını , yalancı oldugununu , kendini herkesten üstün gördügünü anlar.