msnden bana warezedi indirdim kurdum. dedi ? waareze dusurende o o zaman ?

waazerdede bu db yok. cok arastırdım.

mahkmeyemi vereceksnniz baş üstüne verin..memnun olurum vallahi

kendisi zaten savunma yapmıyordukı lafi başka yerlere cekıyordu

https://www.r10.net/hosting-sikayetle...irsizlara.html

hersey burda acıklanmıs.. okuyan herkez adamın bi dediginin bi dedigni tutmadıgını , yalancı oldugununu , kendini herkesten üstün gördügünü anlar.