ilk once herkese selam. Bu ilk mesajımın bu şekilde olmasını istemezdim ama bu iki firma ile yaklaşık 5 senedir çalışıyorum ve kendilerinde 100 un üzerinde sitemi host ediyorum. Bence bu db hırsızlığı işinde bir yanlışlık var yaptığımız tasarımlar tamami ile kendimize aittir ve bugunekadar söz konusu script çalma tasarımlarımız çalma gibi bir girişimleri bulunmadı bulunacaklarınıda sanmıyorum.Kendisi bu sabah benden kendileri hakkındaki görüşlerimi buraya yazmam için rica etti.Bence site yonetimi olarak Banlamanız çok hatalı kendisine savunma imkanı vermiyorsunuz ve böylece taraflı olmuş oluyorsunuz manhost firmasının banını kaldırmanızı rica ediyorum.Konuyu bende inceledim ama hiç bir şekilde burada manhsun bahsedildiği şekilde db hırsızı olduğunu kanıtlar birşey yok. sadece sözler ve vbulletine ait bir dil dosyası bu kimsenin hırsız olduğunu kanıtlamaz.Burası her görüşe açık bir forum sanırım herkesin burada kendini savunma hakkı vardır.Teşekkür ederim.
Teersin denilen şahsıda tanıyorum kendisi bizim müşterilerimizden birine ait vbulletin lisansını elde edip kendi sitesi adına kaydetmişti ama görüyorumki bu arkadaşta hala forumda banlanmamış.