Geçtiğimiz yıl bir kaç defa bende rastladım bu tür adab ve erkan dışı ziyaretçiye "o ne len !!!" dedirtirken güldüren "bağlantı biri"mine...Geçenlerde aynısını haber7.com'da da görmüştüm.Ve benimle aynı şekilde görüpte onların birer "adwords"enstantenesi olduğunu bilmeyenlerin haber7'ye tazim ve tebriklerini tahmin edemiyorum veya ediyorum bunlar mühim değil...Ama bu "enstantene"ye google bir çözüm bulmalı....