Konu
Davetiyeli üyelik sistemi
11-01-2008, 22:46:05
#8
nXs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
evet o ayarları görmüştüm.. benim dediğim gibi bir ayarda olsa iyi olurmuş neyse.. teşekkürler