RedRagon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi güldüm demek rtük'e şikayet ettiniz belgesel yayınlatmasın googleda
Bende bu cevaba çok güldüm
Google logosuna tıklayınca Youtube daki belgeselleri izlermişiz fln

Bu arada arkadaş kusura bakmasın ben üstteki yazı için güldüm yoksa kendisi hakkını aramakta çok haklı.Sonuçta bizim ülkede ensesine vur ekmeğini al olayı yaşandığı için burdaki insanların belkide en son şey Google ı şikayet etmek.