cahil gördüğüne inanır gibi bir söz var

radmin ve cyberay'a katılıyorum ve destekliyorum.. kendimizi kandırmayalım sadece egonuzu tatmin edersiniz ki bende açık açık söyliyim jeton geç düşmüştü eskiden inanırdım doğruya doğru..