SrcnCkr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha detaylı anlatırsanız yardımcı olabilirim. regxp ile bir veritabanı mı değiştirilecek yoksa böyle bir proje mi yapılacak? Örneğin; Ziyaretçi bir kaynak yazıp bunu ayıklamak mı isteyecek?
Daha detaylı ve gerekirse demo ayrıntılarını burada paylaşırsanız daha kısa zamanda yardım edecek kişi yada kişler bulabilirsiniz.
yok, çok basit ana mantığı.

(yonlen: kelime) gördüğü zaman mesela (yazdırırken) x.asp?x=kelime adresine yönlenecek.

Biraz daha zorlaştırdığımızda yine aynı yönlen kalıbının içinde (yonlen: domain.com - Get online with a domain name and web hosting) gördüğünde http://www.domain.com'a yeni pencerede tıklandığında yönlenecek. gibi gibi.

ilk örneği ben çoktan yaptım, elimde kendi yaptığım bir fonksiyonlar bütünü var ama tamamen istediklerimi yapmıyor , bazı yerlrde hataları var. Onları bile derli toplu istediğim şekilde yapabilirsek iş hallolmuş olacak.