Konu
bu modun adı neydi ?
10-01-2008, 17:26:10
#8
fatihbaz
nereden artırıyorduk peki o karekter sayısını
ben uzun zamandır ugraşmıyorum dosyalarla,neyin nerede oldugunu unuttum sayılır