Konu
6600 GPRS Sorunu
10-01-2008, 13:30:51
#1
burak_cezaaa
Arkadaşlar 2 gün öncesine kadar wap'e ve msn'e ne güzel bağlanıyordum.Ama 2 önce gprs'ye ve msn'e her bağlanmak istediğimde GPRS yok şebeke hizmetlerini kontrol edin diyor.Telefonumun gprs ayarları tam.Dediğim gibi 2 gün öncesine kadar giriyordu.Ama artık giremiyorum.Çözüm bilen varsa yardım edebilir mi???