kardeşim izinsiz görsel paylaşmayalım
benim bildiğim n95 şu an nokianın en pahalı ve gelişmiş ürünü? bilmiyorum ama bundan daha iyi başka ürünü yok heralde

n95 ler 1 milyar civarı 8gb olanları da 1300
ekranı dokunmatik olsaydı işe yarardı mesela wirelessten nete giriyosunu fareyi götürücem diye uğraşıyosun kalemi olsa tık tık tık tık diye bassak
rotate me diye bi özelliği var onun videolarına bakarsanız onla çok güzel şeyler yapıyorlar
edit: şu videoya bakarmısınız. lavuk dokunmatik yapmış şaşırdım bizde yapalım