kardeşim izinsiz görsel paylaşmayalım

benim bildiğim n95 şu an nokianın en pahalı ve gelişmiş ürünü? bilmiyorum ama bundan daha iyi başka ürünü yok heralde n95 ler 1 milyar civarı 8gb olanları da 1300

ekranı dokunmatik olsaydı işe yarardı mesela wirelessten nete giriyosunu fareyi götürücem diye uğraşıyosun kalemi olsa tık tık tık tık diye bassak

rotate me diye bi özelliği var onun videolarına bakarsanız onla çok güzel şeyler yapıyorlar

edit: şu videoya bakarmısınız. lavuk dokunmatik yapmış şaşırdım bizde yapalım