Konu
Jeneriğin babası boşta :)
09-01-2008, 19:25:22
#9
Misafir
Hadi isimtescili geçtik diyelim,markum.net'de boşta gözüküyor,deneyecek arkadaş yokmu merak etttim şimdi
bkz.markum