eğer aynı dc de ise cluster yapmalarını isteyebilirsin. Tam olarak bilmiyorum ama cluster yapıldığı zaman 3-4 tane server da aynı siteyi kullanabiliyorsun yani aynı nsleri de kullanabiliyorsun yani.