Konu
birden fazla sunucuda tek ns
09-01-2008, 16:42:39
#3
kastek
3. bir sunucu kurunca nasıl olacak bu işin bir kolayı olması lazım adamlar tek ns ile bir sürü sunucu kullanıyor