Konu
isim dediğin böyle olur :)
09-01-2008, 15:37:31
#15
yakese
patlican adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle domainleri regleyenlere sinir oluyorum.Orjinaline saygıyla...
örneğin
işi öyle abarttık ki g yerine q kullanıyor ve hostinq.com u regliyoruz
yok böyle bişey ya
H0TMAIL.NET bende