bence hic gerek yok sonlarında .html, .php, .asp gibi dillerin kısaltmalarını kullanmaya.

Arkadaşın dediği gibi sonuna html ya da php eklemek bence gereksiz ( kişisel görüşüm ) zaten Wp`de normalde de böyLe bir şey yok biz ekLiyoruz