gereksiz konuları uzatmakda birbirimize karşı hemen taraf olup kendi çapımızda laf sokmakta üstümüze yok, ortada bir durum var; arkadaş kendince hakkını aramak için iki yere şikayette bulunmuş. Bu kurumlar doğru şikayet mercileri olsalar ve şikayet google a ulaşşa, onların avukatıda arkadaş ahanda adsense üye olurken kabul ettiğin kurallar dese. konu zaten kapanacak. Aynı şekilde arkadaşda şikayet etmeden önce o kuralları okusa konu açılmayacak bile.

Bir ülkede hukuk problemleri mahkemelerde çözülür, eğer çözülmüyorsa maalesef elimizden gelen tek mantıklı şey bireysel tavır koymaktır...