Merhaba ben dünformat attım pcye bugünde antivirüs programı kucaktım kavı kullanıyordum çokta memnundum www.avp.com.tr adresinden kavı indirecektim gözüm bozuldu herhalde kis indirmişim acaba kavı tekrar mı indiriyim yoksa kisi mi ? Arkadaşlar kaspesky kullanlar yazsın yok oiyi değil nod kullan avg kullan demeyelim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler