Konu
isim dediğin böyle olur :)
09-01-2008, 03:06:07
#14
patlican
böyle domainleri regleyenlere sinir oluyorum.Orjinaline saygıyla...
örneğin
işi öyle abarttık ki g yerine q kullanıyor ve hostinq.com u regliyoruz
yok böyle bişey ya