bu uygulama getirilse iyi olur..ama yinede cogu kisi internet cafelerden üye olabilir,ordan böyle seyler yapabilirler.. yinede ip ban iyi bir adim olur bence.
bencede tekrar başka nickle gelip üye olabilir IP ban atılsa iyi olabilir

katılıyorum arkadaşıma Teşekkürler

...
Saygılar...