mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu adam gelir başka bir nickle tekrar üye olur, dpdeki gibi ip'yi banlıyormu r10..

bu uygulama getirilse iyi olur..ama yinede cogu kisi internet cafelerden üye olabilir,ordan böyle seyler yapabilirler.. yinede ip ban iyi bir adim olur bence.