ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet mp3 ce adu*t yok

muhtemelen türk filmleri , ve diziler yüzünden....

Atabey dizler hakk. bir konusu vardı
https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ne-duyuru.html

simdi benimkini ampecmi kapadı türk telekommu? nereden bılecegım