turkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de kapalı. geçmiş olsun

domainin kayıtlı olduğu maile atıyorlar genelde uyarıyı. o maili de kontrol ettin mi?

yok oradada uyarı .

nasıl halledebılırız pekı arkadaslar?