cihan1368 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes hakkını armakta serbesttir. Google a güç yeter-yetmez ayrı bir mesele. Senin kimseye yazık-mazık gibi laflar etmeye hakkın yok. Adam rahatsız olmuş şikayet etmiş aşşağılık kompleksine yakalanmana gerek yok. Amerikada herşey için dava açılıyor kimse senin gibi! gülmüyor. Sen anladın onu....
Ağzına sağlık