Gerçekten de anormal bir ücretledirme...Bu kadar tık'a ortalama 50-80 usd arası gelmesi lazım...Son 10 gündür böyle olması bende sabotaj kuşkusunu uyandırıyor.Reklamlarınıza yapay veye manuel tıklama yapılıyor olabilir.Eğer bir kaç gün içinde normal bir göstergeye ulaşmazsa "Tıklamalara karşılık gelen ücretlendirmeyi azımsanma maksadıyla değil;reklamlarıma kasıtlı tıklamaların olabiliceğini göz önünde bulundurarak ve hesabın etkinliğini korumak maksadıyla sizi biligilendiriyorm" yönünde adnsense'ye bir mail atmanızda fayda vardır.