birkaç gündür uğraşıyorum ama yapamadım mesela 3 veya 4 adet sunucum var ve ben bunların hepsinde aynı nsyi kullanmak istiyorum ns1.domain.com ve ns2.domain.com gibi bunu nasıl yapabilirim abc.com isimli site 1. sunucuda bca.com isimli site 3. sunucuda ama nsleri aynı ns1.domain.com ve ns2.domain.com şeklinde . Ben her sunucuya domain.com isimli sitemi ekleyememki bir türlü çözemedim yardımcı olursanız çok sevinirim.