yok be hun ben adsense ile yatip adsense ile kalkanlardan değilim banlanirsa banlanir bi hesap. çalişir yenisini yapariz Bu okadar zor değil ya önemli olan o risk'in tadini alabilmekte..

eğer korkarak bişe yapicaksaniz hiç yapmayin. rahat olun. hayat bu banlanmakta var banlanmamakta..