selam ben kurdum ama o veritabanını kullanmak istemiyorum

eklediğim kategoriler çıkmıyor
edit : pardon çıkıyormuş ama footer ın hemen üstünde çıkıyor
sağ tarafta çıkmıyor

sildiğim kategoriler hala duruyor

veri klasöründeki yapı nasıldır oyunlar ve resimler veri klasöründe neteye gidiyor alt kategorleri varmı ona göre bende ftp de yapayım aynısını. O oyunları değilde kendi oyunlarımı kullanmak istiyorumda

birde sql deki verileri nasıl silerim
yani db nin içini nasıl boşaltırım

not : maşallah ioncube le 5 link döşemişsiniz footera
not2 : sadece swf dosyası mı çalıştırır dcr veya dir uzantılı oyunalrı çalıştıryormu
edit2 : dcr çalıştırıyormuş

demo : www.cnc-kursu.com