selam ben kurdum ama o veritabanını kullanmak istemiyorum
eklediğim kategoriler çıkmıyor
edit : pardon çıkıyormuş ama footer ın hemen üstünde çıkıyor
sağ tarafta çıkmıyor
sildiğim kategoriler hala duruyor
veri klasöründeki yapı nasıldır oyunlar ve resimler veri klasöründe neteye gidiyor alt kategorleri varmı ona göre bende ftp de yapayım aynısını. O oyunları değilde kendi oyunlarımı kullanmak istiyorumda
birde sql deki verileri nasıl silerim
yani db nin içini nasıl boşaltırım
not : maşallah ioncube le 5 link döşemişsiniz footera

not2 : sadece swf dosyası mı çalıştırır dcr veya dir uzantılı oyunalrı çalıştıryormu
edit2 : dcr çalıştırıyormuş
demo :
www.cnc-kursu.com