Fireboard da bir cevabı silecektim sonra vazgeçtim işlemi iptal ettim. Şimdi oraya ne konu açarsam popup açılıp İnternet Explorer bu siteyi açamıyor. Sonra açamadığı adres. En altta da İşlem iptal edildi yazıyor. acil yardıma ihtiyacım var.