Merhabalar,

Elimde bir sunucu var ancak mail sorunu ile ugraşıyorum kaç gündür..

Webmail ile gönderim yapıyorum, mail gelişinde problem yok ancak gitmiyor.

Sunucu : Win.

Teşekkürler..