Gonuldostu yazını editle konuyu açıkla da millet düşmesin. Üstümdeki düşmüş bile. Bir de avatarında hacker inside yazıyor yav. Sataşmayalım diyoruz ama bazıları kaybederek bazıları kazanarak öğreniyor sanırım. (Benim sözüm çalmayın.)