yeni version whm panelde değişik sanırım.

apache update den gd ye tik atın kurulur demişler araştırdım ama tik atılacak yer falan yok şu anda bende yeni versiyon diye değişik olduğunu düşünüyorum.

birde sadece gd yi yükleyeceğim. mesela o tik atılacak yerlerde eski yüklenenler falan görünmez tik atılmazsada onlar kalkar falan dediler.

nasıl kurarım sadece GD yi.