Manıack neye göre ASP
Karsılastırmalarda php ustunluk saglıyor ASP ye
Dot Net bilmıyorum yorum yapmayacagım ama asp maalesef php gerısınde
insan
yapabildiği işi sever ..
sadece ASP çalıştım ( tabii sana bi asp den devşirme php script yapmıştım o hariç

tek deneyimimdi o

)
ve tekrar diyorum php bana çok itici geliyor sebeplerini söyledim zaten.
ve neye göre ASP ye gelince... Bana göre ASP abi