AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Manıack neye göre ASP
Karsılastırmalarda php ustunluk saglıyor ASP ye
Dot Net bilmıyorum yorum yapmayacagım ama asp maalesef php gerısınde
insan yapabildiği işi sever ..

sadece ASP çalıştım ( tabii sana bi asp den devşirme php script yapmıştım o hariç tek deneyimimdi o )

ve tekrar diyorum php bana çok itici geliyor sebeplerini söyledim zaten.

ve neye göre ASP ye gelince... Bana göre ASP abi