maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beni tanıyınca fikrin değişecek sanmıştım

her zaman söylemişimdir php bana tamamen itici geliyor. bunun en büyük sebebide forumlar ve wordpress. bana sanki php ile uğraşanlar, bu dediklerimi gördükçe (forumlar ve wordpress) boş şeylerle kendilerini avutuyorlarmış gibi geliyor. (benim görüşümdür)
bu arada @kubilay acces kasıyor demiş 30k lık accesli sitem var kasma yok accesi kullanmasını bilecen onu üzmeyecen oda seni üzmeyecek
dipnot: birde mysql ya da mssql i öğrensem tam süper olacak ama

100K olursa nolacak