AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işe asp ile başlayan ve ardından php geçen ve gecen x sene boyunca asp nin hammallığını yapmışım diyen bir ton insan tanıyorum.Asp yazanların çoğu php geçince asp yi bırakıyor.
ASP.NET 'in karşısınada PHP5 Cıkacaktır.ASP nın avantajı microsoft gibi bir devin ürünü olmasıdır
beni tanıyınca fikrin değişecek sanmıştım



her zaman söylemişimdir php bana tamamen itici geliyor. bunun en büyük sebebide forumlar ve wordpress. bana sanki php ile uğraşanlar, bu dediklerimi gördükçe (forumlar ve wordpress) boş şeylerle kendilerini avutuyorlarmış gibi geliyor. (benim görüşümdür)

bu arada @kubilay acces kasıyor demiş 30k lık accesli sitem var kasma yok accesi kullanmasını bilecen onu üzmeyecen oda seni üzmeyecek

dipnot: birde mysql ya da mssql i öğrensem tam süper olacak ama