Bu işe asp ile başlayan ve ardından php geçen ve gecen x sene boyunca asp nin hammallığını yapmışım diyen bir ton insan tanıyorum.Asp yazanların çoğu php geçince asp yi bırakıyor.

ASP.NET 'in karşısınada PHP5 Cıkacaktır.ASP nın avantajı microsoft gibi bir devin ürünü olmasıdır