Asp.net zor be... Biraz çalıştım asp.net'e başta güzeldi sonra zorlaştı iyice. Asp bu konuda iyi kolay anlaşılır. Hiçbir bilgin olmasa deneme yanılma yoluyla yine yaparsın yapacağını(!)...

Birde madem php daha iyi niye büyük sitelerin çoğunluğu asp?

Örnek Microsoft(:P)