Sfenky kardeş bendeki sorun farklı işte yazılabilirlik ayarlarına tıklıyorum ondan sonra uygula diyorum aldığım hata "Yeni paket indiremezsiniz veya kuramazsınız. Çünkü paketlerin yükleneceği dizin veya bu dizinde değiştirilmesi gerekn bazı dosyalar yazılabilir değil! "

ama o yazılabilirlik hatalarına ellemezde uygula dersem kırmızı bir hata varya onu veriyor eksik yüklenebilri vs öyle diyor.