üye olmadan sayfayı kapatsa ne olur,link açık olunca sömürüp sayfayı kapatsa ne olur..?
ben de forumumda linkleri gizliyorum,üye olmanın belli avantajları olmalı bence böyle düşünmüyorsanız kendi forumunuzda yapmazsınız saçma bir konu..
Yapmadık zaten. Bütün kıvrınmaların sonucu fazla bi üye kasmak, reklam vereni kandırmak

Mevzu bu diyip çıkarsın işin içinden. Herkes baş tacı eder seni.