Mutlaka forumlardan indirmen gerekmiyor.
Linkleri misafirlere yayınlamak yada yayınlamamak forum sahibine kalmış, üye olmak zor geliyorsa indirmeyiverirsin olur biter.
Ayrıca bu konu neden geyik bölümünde anlamış deeğilim.
Milletin emek harcayarak açtıkları forumlarda üye olmadan linkleri görememek çok mu komik ?
Sorunun ne? Emek harcıyor olabilirler ama altındaki amacı merak ediyorum ben. Üye olursun linke tıklar gidersin. Kime ne fayfası var bunun? Anlık bi üye. Sadece link için gelen bir üye. Tabi bunu anlayamaman normaldir. İlla çıkar bi yerde. Anlıyorum senide